Een super maand - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu Een super maand - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

Een super maand

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

26 Maart 2013 | Verenigde Staten, Austin


Hey y'all!

Het is alweer bijna april, de maand maart was echt super leuk!

Het begon goed met springbreak, we hadden lekker een weekje vakantie. Ik ging met mijn gastfamilie mee naar New Mexico! Na 15 uur chillen in de auto waren we eindelijk aangekomen in Red River. We hadden een tussenstop gehad in Roswell, misschien heb je daar wel is iets over gehoord. In Roswell was op 8 juli 1974 een schotel geland, denken veel Amerikanen. Het is het belangrijkste ufo-incident ooit. Ik weet niet of dit waar is maar ik vond het erg leuk om dat stadje te bezoeken, overal kwam je aliens tegen. Was echt heel grappig.

We hebben een super ski weekje gehad in Red River, in het begin even inkomen met skiën maar na een paar uurtjes schuurde ik weer de bergen af. Ik heb echt een hele leuke tijd met mijn gastgezin gehad.

Afgelopen vrijdag was mijn verjaardag, het was echt een super leuke dag! Mijn eerste Amerikaanse verjaardag. Op school goed verwend door veel lieve vrienden. Na school ging een vriendin met me mee en toen ik thuis kwam zat de familie buiten met veel decoraties en cadeautjes uit Amerika én Nederland. En wat echt een super verassing was, was dat mijn vader en moeder op skype waren. Zo voelde het nog nog een beetje alsof ze erbij waren. Ik ben ontzettend verwend en heb echt een super verjaardag gehad met mijn gastfamilie. In de avond ging ik met een vriendin naar de Baseball game van school, we hadden gewonnen!! Het was heel gezellig met vriendinnen. Na de game gingen we door naar de party, het was een super birthdayparty!

Op zondag hadden we een heerlijke lunch met de familie voor mijn en Renee's verjaardag. Daarna door naar een museum omdat mijn kunstwerk uitgekozen was om in een museum te hangen. Wat ik totaal niet begrijp omdat het echt super lelijk is haha (zie foto). Maar toch erg leuk dat mijn lerares mij heeft uitgekozen.

Ik keek net even op mijn telefoon en zie dat het alweer 25 maart is. Wow, ik denk hier totaal niet aan de tijd waardoor het razend snel gaat. Nog maar twee maanden... Ik kijk er heel erg naar uit om iedereen weer te zien en gezellig met mijn vader, moeder en Daan op vakantie te gaan maar ik moet er niet aan denken om van iedereen afscheid te nemen en het geweldige Austin achter me te laten. Maar hier denk ik nog even niet over na, en ga er nog volop van genieten!

Heeeeeeeel veeel liefs uit het warme Austin!

  • 26 Maart 2013 - 01:07

    Victoria :

    HELLO
    vriend hoe gaat het vandaag
    Mijn naam is Miss Victoria
    ik zag je profiel nu
    en ik pak interesse in je als vriend om belangrijke discussie met jullie delen als vriend dus contact met mij opnemen via mijn e-mail adressen
    (elliotsvictoria60@yahoo.co.uk) voor
    beeld en andere discussie ok

  • 26 Maart 2013 - 06:38

    Hendri Oost:

    Tijd vliegt als je plezier hebt en dat heb jij zeker! Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed met je gaat. Geniet er nog maar lekker van.

  • 26 Maart 2013 - 06:53

    Wil Schreuder:

    Het is hier nog heel vroeg,maar hij begint al goed als ik jouw verhalen lees ,daar moet je wel vrolijk van worden .je bent ver weg ,maar met alle moderne mogelijkheden toch heel dichtbij dikke Hollandse kus opa en oma

  • 26 Maart 2013 - 08:29

    Oma VH.:

    heel leuk om weer met alle leuke dingen te kunnen meeleven.
    we kjiken nu toch wel uit naar het moment om je weer echt te kunnen omhelzen.
    tot gauw dus.
    veel liefs van oma.

  • 26 Maart 2013 - 08:49

    Mirjam:

    Ha lieve schat, wat ben je toch trouw in het schrijven van je blog echt heel leuk.
    Het skypen toen je uit school kwam vonden wij ook alsof we erbij waren,gezellig allemaal buiten aan tafe,taart met 18 kaarsjes,alleen vriest het hier nog steeds en zagen we bij jou het heerlijke zonnige weer,jaloers:)
    En je kunstwerk vind ik toch ook wel mooi hoor,mooie kleuren en die grappige aap.
    Fijne week weer en volgende keer horen we vast hoe je PROM geweest is.
    dikke kus
    mama

  • 26 Maart 2013 - 11:10

    Iris:

    Haha die foto van jou en de alien is echt fantastisch! Fijn dat je het daar zo heerlijk hebt en nog van harte met je verjaardag! Leuk dat je in een museum hangt, daar kan je nog de rest van je leven over opscheppen haha Geniet nog van alles, dan blijf ik je fotos en verhalen liken! liefs xx

  • 26 Maart 2013 - 21:05

    Anne Van Eeten:

    Ha Sophietje, wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie gehad hebt. En verjaardag vieren buiten.......dat is hier echt niet aan de orde! Brrrrrrrrrrrr!! Leuk dat je gastouders, vriendinnen maar vooral je ouders er voor jou waren; wat een party! Een kunstwerk van jou in een museum...whauw dat is geweldig.
    Blijf genieten in Austin, because time flies, as you know! Veel liefs en hugs, Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 15563

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: