De laatste dagen - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

03 Juni 2013 | Verenigde Staten, Austin

Hier is die dan, mijn aller laatste reisverslag.

In de afgelopen weken heel veel afgesproken met al m'n vrienden. Ik probeer zo veel mogelijk tijd met ze te besteden nu het nog kan.

Afgelopen weekend was mijn laatste weekend in Austin. Het was een top weekend vol met leuke dingen. Vrijdag na school had ik een sleepover bij Emma thuis met 4 andere vrienden. Op zaterdag was er een poolparty bij een vriendin thuis, 's avonds gezellig uiteten en bleef nog een nachtje bij Emma slapen. Zondag een rustig dagje, in de avond ging ik voor de laatste keer naar de kerk. Dat was echt heel lastig om afscheid te nemen van alle lieve vrienden die ik daar ontmoet heb. Na de kerk gingen we naar Chuys, een heerlijk mexicaans restaurant. Het was een afsheidsdinner voor mij, echt heel lief.

Eindelijk, het is 3 juni! Vanavond zie ik papa en mama weer, ik kan echt nier meer wachten. Ik heb er zooooo veel zin in!!!

Vandaag is mijn laatste dag op McCallum, ik neem al afscheid van vrienden wat echt heel erg lastig is. Eigenlijk kan ik al naar huis omdat ik klaar ben met mijn examens. Maar ik wacht nog even tot 1 uur zodat ik van meer vrienden afscheid kan nemen.

Ik denk dat ik morgen nog even naar school ga en afschied neem van alle leraren, en dan kan ik papa en mama de school laten zien.

De vakantie komt dichtbij! Heb er ontzettend veel zin in.

Dit was het beste jaar van mijn leven en ben trots op mijzelf dat ik het gedaan heb. En ik hou in gedachte dat het niet gedag voor altijd is, ik kom hier zeker terug.

Heeel veel liefs & tot snel!

Anne-Sophie

  • 03 Juni 2013 - 19:35

    Monique :

    Heeij Anne-sophie, een jaar wat voorbij gevlogen is. En voor jouw een jaar om nooit te vergeten.
    Je mag zeker trots opjezelf zijn. Het was niet zomaar wat, zolang van huis en van nederland weg. Maar je hebt er zeker goed aangedaan. Niemand neemt dit je meer af. Geniet nog ff van Texas, je vrienden en je gastgezin. Voordat je het weet ben je weer bij je echte papa en mama. En kan je verder gaan genieten van het mooie amerika. Liefs, Monique en tot snel.

  • 03 Juni 2013 - 19:36

    Esther:

    Fietje je zult zeker wel tranen laten maar ik ben ook heel trots op je hoor want toen je wegging was het niet makkelijk maar super dat je het toch gedaan hebt hoor. ps super ook voor je vader en moeder want die hebben je echt wel erg gemist. Dus voor straks een geweldig moment geniet ervan
    kus esther

  • 03 Juni 2013 - 19:46

    Hennie Kool:

    Beste Anne-sophie. Alweer afscheid nemen. Ik weet nog dat je de meiden gedag zei. Veel sterkte er maar weer mee. Is toch altijd lastig. En een hele goede reis vast. Knap van je hoor wat je daar allemaal hebt gedaan.

  • 03 Juni 2013 - 19:47

    Hendri:

    Hoi A-S, Ik kan me bij de vorige sprekers alleen maar aansluiten.
    Wat een top jaar heb je gehad en wat heb je veel geleerd. Alle lof en wat heerlijk dat je bijna herenigd wordt met je ouders. Geniet er van met elkaar en tot gauw in Vianen

  • 03 Juni 2013 - 22:52

    Wil Schreuder:

    Lieve schat,je zult nu geen tijd hebben om reacties te lezen ,want je vader en moeder zijn net aan gekomen en dan heb je voor geen andere dingen tijd.Maar we leven zoveel als kan helemaal mee .Wat zul je ze veel laten zien .plekken waar je van genoten hebt en vrienden die je hebt leren kennen .Nou dan worden het volle dagen .maar dan ben je weer heerlijk bij elkaar .Ook ZIJ hebben hier ontzettend naar verlangt.liefs voor allemaal opa en oma

  • 04 Juni 2013 - 09:13

    Oma VH:

    alles weer gelezen en wees ervan verzekerd dat ik helemaal met jullie meeleef.

  • 06 Juni 2013 - 17:11

    Anne Van Eeten:

    Lieve Sophietje, wat ben je toch een kanjer, je hebt het fantastisch gedaan dit jaar! Natuurlijk mag je trots zijn op jezelf en ik ben ook heel trots op jou!!!!!! Heerlijk dat papa en mama er nu zijn, jullie kunnen elkaar weer lekker knuffelen! Afscheid nemen is verdrietig, maar je hebt er een heleboel fijne mensen bij gekregen; ze houden echt van je. Geniet van deze dagen en van de komende weken. Soms is er internet in een jachthaven, maar nu zit ik bij de Mac (of all places!!!!!). Heel veel liefs, ook van Jaap. We keep in touch, Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 2355
Totaal aantal bezoekers 15569

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: