Twee geweldige weekenden - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu Twee geweldige weekenden - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

Twee geweldige weekenden

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

11 November 2012 | Verenigde Staten, Austin

Goeeede avond! Het is weer tijd voor een verhaaltje :)

Waar moet ik beginnen, er is natuurlijk weer erg veel gebeurt de afgelopen week. Laat ik maar beginnen met niet dit weekend maar het weekend daarvoor.

Vrijdag uit school gingen we zelf pizza maken en bij het kampvuur marshmallows roosteren. Het was erg gezellig en we bleven tot in de late uurtjes buiten zitten.

Zaterdag was de 'exchange student day'! Het was een super druk maar leuke dag met alle gekke exchange students uit Austin. In de ochtend gingen we naar de indianen die voor ons danste daarna door naar 'the capital of Texas' en als laatste naar een museum over Texas. We hebben dus wat cultuur opgesnoven. 'S avonds bleef ik bij Lina slapen omdat we de volgende dag vroeg in de ochtend gingen rennen voor pink ribbon. Het was een 5 km race en we hebben de hele tijd gerend, goed hè. We hadden een afterparty in een mega huis en zijn daarna nog wezen zwemmen in 'the lake'. Het voelde echt als vakantie.

Afgelopen weekend was ook heel erg leuk, zoals gewoonlijk. Aan school op vrijdag bleek geen eind te komen, maar gelukkig had ik een goed vooruitzicht want uit school ging ik winkelen met een vriendin. En als je me ergens mee blij kan maken is het winkelen.

Zaterdag was echt geweldig. Om tien uur stapte we met de familie op onze fietsen en fietste we naar het UT (University of Texas) stadion. Er was namelijk de laatste football game van dit seizoen. Toen we op onze plaats waren keek ik mijn ogen uit, ik heb nog nooit zo'n groot stadion gezien. Het is één van de grootste stadions in America. Als er een doelpunt gemaakt werd schoten ze een keiharde kanonschot af, ik sprong elke keer de lucht in. Gelukkig gebeurde dit erg vaak en we hebben uiteindelijk dik gewonnen! 'S avonds hadden we een gezellig film avondje.

Zondag was granny's verjaardag! 'S ochtends naar de kerk geweest en daarna heerlijk geluncht met de familie voor de verjaardag van granny. Ik heb voor het eerst de opa ontmoet, super grappige man haha. 'S avonds weer lekker bij het kampvuur gezeten en in de hangmat gelachen met Erin.

Vandaag waren we vrij! Eindelijk een vakantie dagje. In de ochtend ging ik met Renee naar de Y, dat is de sportschool. We hebben een goede workout gedaan. Daarna door naar de mall met Erin en Renee. Lekker gewinkeld en geluncht bij 'Chiplotie', dat is een Mexicaans restaurant. Na onze lekkere lunch gingen we een klein tourtje maken door de rijke buurt. De huizen daar zijn echt gigantisch met een prachtig uitzicht op de rivier, jaloersmakend.

Al met al het waren weer twee super weekenden! Ik moet er nog niet aan denken om terug te gaan, heb het helemaal naar mijn zin hier!

Heeeeel veel liefs,

Anne Sophie

  • 13 November 2012 - 12:24

    Oma VH.:

    Nou kom toch maar wel terug alsjeblieft !!
    Heel fijn om te lezen en daardoor mee te kunnen maken wat je allemaal voor leuks en interessants beleeft.
    Geniet er maar goed van.
    dikke knuffel.

  • 13 November 2012 - 14:02

    Hendri Oost:

    Hoi A-S,

    "gelukkig" hoef je nog lang niet terug, dus geniet maar van alles wat op je pad komt.
    En dat genieten dat doe je zeker, zo te lezen.

  • 14 November 2012 - 21:05

    Wil Schreuder:

    Iedere keer zijn we weer benieuwd naar je verhalen en foto,s de energie spettert er van af. Het klimaat is voor jou ideaal ,eerst een beetje fris en s,middags weer lekker warm hier zijn de herfst kleuren prachtig vol oranje ,net zo mooi warm als de mooie kleur van jouw haar .nog een opa en oma kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 15577

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: