Pasen & prom! - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu Pasen & prom! - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

Pasen & prom!

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

18 April 2013 | Verenigde Staten, Austin

Heeeeee!

Een paar weken terug was het pasen! Ik ging samen met Mollie en Emma naar 'Austin stone'. Dat was een mega kerkdienst met 15.000 mensen in een groot stadion. Wat was dat gaaf, het was een soort concert. In de middag gezellig geluncht met de familie en paaseieren met geld erin gezocht. In de avond ging ik lekker uiteten met twee vriendinnen bij 'California Pizza Kitchen'.

Bijna elk weekend was ik met Amber, we hebben gepaddleboard. Dat is een soort groot surfboard waar je op staat en met een peddel drijf je jezelf naar voren. Heel erg leuk! We zijn ook vaak wezen shoppen bij de vintage stores die om de hoek zijn.

Afgelopen weekend was prom, dat was echt geweldig! 3 dagen voor prom kreeg ik ein-de-lijk mijn jurk binnen. En het paste perfect, echt een hele mooie jurk (zie foto's). Van vrijdag op zaterdag bleef Amber logeren, rond 2 uur op zaterdag gingen we naar Emma. We maakte ons daar klaar voor prom. Rond 5 uur kwamen Neil, Micaela en Adam. We reden door naar 'Maggianos', een heerlijk Italiaans restaurant. Een andere vriendin, Leigh, kwam wat later. Met ze allen heerlijk gegeten en gingen daarna door naar de plek waar we foto's namen. Leuke shoot gehad en door naar prom. Het was een best grote ruimte met alle seniors van school. Het was met veel witte bloemen en versieringen, zag er heel leuk uit. Ik was genomineerd voor promqueen wat echt gaaf was, maar helaas ben ik het niet geworden. Zou ook wel te gek zijn haha, vond het al leuk dat ik genomineerd was! Rond half 11 verlieten we prom en reden door naar ons hotel downtown. We hebben een hele gezellige meiden avond gehad en vielen pas rond 5 uur in slaap. Al met al prom was geslaagd, het was leuker dan ik verwacht had!

Mijn kunst lerares kon vijf leerlingen uitkiezen om naar de fashion show van de University Of Texas te gaan en ik heb één van de leerlingen die mag gaan! Morgen gaan we met z'n allen naar UT en krijgen een VIP behandeling. Ik ben heel benieuwd, we gaan allemaal formeel gekleed :)

Nog maar 7 weken en dan is het tijd op gedag te zeggen... Ik hoorde van vrienden dan ze een afsheidsfeestje willen geven. Dat zou echt super gaaf zijn! Ik kan niet wachten om iedereen weer te zien maar als ik er aan denk dat ik over 7 weken al op het vliegveld sta, krijg ik tranen in mijn ogen. In deze laatste weken ga ik van elke seconde genieten.

Heeeeeel veel liefs uit het warme en geweldige Texas!

  • 18 April 2013 - 07:02

    Mirjam:

    Ha liefie,

    Wat super goed dat je ook nog tijd maakt voor je blog!
    Je kan trots zijn op jezelf en dit jaar neem je je leven mee.
    En ik kijk er ook natuurlijk ook heeeel erg naar uit om samen met papa te komen en ook te zien waar jou "home" is, en je familie en vrienden te ontmoeten:)

    dikke kus
    mama

  • 18 April 2013 - 07:03

    Wil Schreuder:

    Hallo levensgenieter,Feest,Vriendschap en Genieten ,dat is wat van elke mail af spettert,Maar dat je met zoveel verschillende mensen samen optrekt en er voor GAAT ,zul je je hele leven plezier van hebben .het is een prachtig jaar liefs opa en oma

  • 18 April 2013 - 07:43

    Monique:

    Hi, dit is weer eens lekker vrolijk wakker worden, je hebt weer veel leuke, dingen mee gemaakt dat is leuk om te lezen, blijf er van genieten. deze hele belevenis neemt niemand meer van je af. Dikke kus van Monique

  • 18 April 2013 - 09:32

    Oma VH:

    "goeiemorgen' dit is weer een heel positief verhaal over alle leuke en interessante gebeurtenissen die je dar meemaakt .heel leuk om te kunnen meeleven door je uijgebreide verslag.
    en nu natuurlijk tot gauw!!!
    stevig omhelsd door oma.

  • 18 April 2013 - 17:15

    Anne Van Eeten:

    Lieve Sophietje, het is weer heerlijk om jouw verhalen te lezen! Weet je dat paddleboarden hier suppen ( standing up) genoemd wordt? Maar de temp is wel anders!! Jouw promdress is prachtig en het is leuk dat alles jouw verwachtingen overtrof. Heel veel plezier bj je bezoek aan de UT & VIP-behandeling......whauw!! Geniet van de komende weken. Liefs Anne &Jaap

  • 19 April 2013 - 08:20

    Marita:

    Weer zo'n heerlijk enthousiast verhaal! Mooi om te zien hoe jij geniet van dit jaar. Liefs, Marita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 15573

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: