De laatste weekjes - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu De laatste weekjes - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

De laatste weekjes

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

11 Mei 2013 | Verenigde Staten, Austin

Mijn uitwisselingsjaar is helaas bijna over. Ik ben volop aan het genieten van mijn laatste weken. Dit jaar kan ik niet met woorden beschrijven. Ik zal het proberen: geweldig, fantastisch, leerzaam, inspirerend, etc. Nee het is me niet gelukt haha, dit jaar kan ik gewoon niet omschrijven zo geweldig was het. Ik heb er zo veel geweldige herinneringen aan over gehouden.

De afgelopen weken heb ik natuurlijk niet stil gezeten. Als je me wat langer kent, weet je dat stil zitten niks voor mij is.

27 april had ik mijn tweede fashion show van school. Het was niet zo fantastisch als de eerste show maar het was nog steeds een geweldige ervaring! Ik ben zelfs gevraagd of ik model in New York wil zijn, maar daar heb ik toch maar nee tegen gezegd want ik wil graag weer even Nederland zien (:

Zondag 28 april had Erin haar triathlon. Vroeg in de ochtend gingen we met z'n alle Erin aanmoedigen. Wat had ze het goed gedaan! Was super trots op haar.

1 mei ging ik samen met Mollie naar het mooiste plekje in Austin, Mt. Bonnel. Je hebt daar een prachtig uitzicht over de 'lake' en de bergen. We gingen de zonsondergang kijken. Wat was dat mooi!

Zaterdag 4 mei hadden we een pizza party met de buren. Renee en David maakte heerlijke pizza en ik zag voor de eerste keer de film Star Wars. 'S avonds had ik een gezellige sleep over met Mollie.

Maandag 6 april ging ik 's avonds met mijn kunstlerares naar een meeting met Daniel Esquivel. Hij was een ontwerper in het programma Project Runway. Het was heel leuk om met hem even te praten, en heb nu goede connecties voor later.

Gisteren had ik een fotoshoot met twee vriendinnen, dat was heel leuk. Mijn vriendin moest foto's nemen voor een school opdracht. 'S avonds ging ik gezellig uiteten met Jacob. Rond 8 uur begon het ineens heel hard te stormen. Er was blijkbaar een tornado dichtbij. Veel onweer en regen wat me herinnerde aan thuis haha.

Vanmorgen vroeg stond ik al op om 6 uur, ik moest model zijn voor een bruiloft fotograve. Ik stak mijn haar op en trok de bruidsjurk aan. Rond 7 uur stond ik al in de ochtendzon te poseren. Het was een hele leuke ervaring maar wel gek om in een bruidsjurk te zijn op 18 jarige leeftijd haha.

De komende weken heb ik het aardig rustig denk ik, probeer zoveel mogelijk af te spreken met vrienden omdat het afscheid aardig dichtbij komt. 23 mei is onze laatste koor show, en ik ga auditie doen voor een solo. Waarschijnlijk beginnen de repetities over twee weken.

Dinsdag heb ik mijn Skype interview met de Amsterdam Fashion Institute, de studie die ik graag wil volgen. Ik ben er een beetje nerveus voor maar heb er vooral ook veel zin in.

Zondag 19 mei heb ik een kunstwerk hangen in een galerij in Austin. En ik krijg een medaille uitgereikt voor mijn jurk die ik heb ontworpen.

31 mei beginnen de 'finals', dat zijn een soort examens. En 5 juni is onze laatste schooldag!

3 juni komen papa en mama aan in Austin! Ik kan niet wachten om ze te zien en eindelijk een echte knuffel te geven na 9 maanden. 9 maanden klinkt lang, maar het is voorbij gevlogen.

Ik ga nog even volop genieten van deze laatste weken (:

Tot snel!!!!

Veel liefs uit het zonnige Austin xxxxx


  • 12 Mei 2013 - 08:50

    Wil Schreuder:

    Lieverd,wanneer je later al je aantekeningen naleest,zuljeje niet kunnen voorstellen dat je dit allemaal in zo,n korte tijd hebt beleeft But you DID it!!! Kus opa en oma

  • 12 Mei 2013 - 09:53

    Inge / Monique:

    Hey anne sophie. Het is wederom een leuk verslag om te lezen.Wiij zijn de dagen ook aan het aftellen net als jij en je paps en mams. Want MIlly onze leashond komt dan. LIEFS Inge en Monique

  • 12 Mei 2013 - 10:51

    Oma VH:

    Je beleeft wel heeel veel tot het laatste moment en daarna komt er weer een bijzondere tijd met de vakantiereis met ouders en Daan .
    zijn poezen komen bij mij de tijd doorbrengen ,heel gezellig!
    veel liefs en tot gauw .
    omhelsd door oma.

  • 13 Mei 2013 - 13:28

    Anne Van Eeten:

    Hey model.....wat is dat nou zo'n aanbod afslaan? Ik snap het best, hoor!Het is geweldig dat je gevraagd bent! En zo'n contact met Daniël Esquivel is fantastisch. Als bruid doe je het ook fantastisch!!Wat gaaf dat je op Mt. Bonnel geweest bent, wat een view, hé? Ik zal dinsdag duimen als jij je interview hebt. Ga er voor, meiske! Geniet deze laatste weken nog volop van je Austin life. Over 3 weken zie je je ouders weer!! Heel veel plezier, hug, Anne

  • 31 Mei 2013 - 14:44

    Maaike:

    Hoi Anne-Sophie. Nu zijn er nog minder weken over van je avontuur. Even knallen met je examens en dan je ouders laten zien waar je hebt gewoond. Geniet van en met elkaar! Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 15573

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: