Happy Halloween! - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu Happy Halloween! - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

Happy Halloween!

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

01 November 2012 | Verenigde Staten, Austin

Hello lovely dutchies!

Hopelijk vonden jullie mijn filmpje leuk :)

De afgelopen week was zoals gewoonlijk weer aardig druk, I love it. Het weekend was super en Halloween was geweldig!

Vorige week vrijdag ging ik met mijn gastfamilie na school gelijk door naar downtown. Daar was een presentatie over de Nederlandse fietsfaciliteiten, ik ontmoette daar drie Nederlandse vertegenwoordigers. Ik was natuurlijk hartstikke trots op Nederland toen ik de presentatie over 'hoe goed wij kunnen fietsen in Nederland' hoorde. Na de presentatie hebben we heerlijk gegeten in en super lekker Italiaans ijs op.

Zaterdag ging ik met Erin onze pompoen ontleden. Het was echt heel leuk om te doen maar aardig lastig. Ik had nooit geweten dat een pompoen hol is van binnen met vieze derrie erin. Maar ze zijn goed gelukt :) (zie foto). Na de pompoenen reden we op onze fiets naar een frozen yoghurt place. Dat is goddelijk. Je kiest een frozen yoghurt smaak (smaakt als ijs) en dan loop je door naar het snoep en fruit, dat doe je erop. HEERLIJK haha. 'S avonds had ik een poolparty met heel veel lieve meiden. We gingen 'smores' (koek, chocola en gesmolten marshmallow) maken, zwemmen en een griezelfilm kijken. Het was natuurlijk hartstikke gezellig.

Op zondag ging ik 's ochtends naar de kerk en 's middags naar de bioscoop met Erin. De bioscoop is een beetje anders dan in Nederland. Je kan niet kiezen uit zoete of zoute popcorn maar je kiest popcorn met of zonder boter. Opzich best lekker maar onze popcorn is beter, had ik eigenlijk niet verwacht. En de bioscoopstoelen kan je naar achter doen zodat je ligt, heel chill. We gaan ook een keer naar een bioscoop waarbij de stoelen mee bewegen met de film, lijkt me super vet!

Gisteren was halloween, iedereen op school was verkleed. Ik ging verkleed als een doll (pop). Het is zo leuk dat iedereen met zulke dagen verkleed naar school gaat, in Nederland doen we dat helaas niet. Jullie missen wat! Uit school ging Emilie met me mee naar huis. We gingen ons omkleden en schminken. Mijn avond outfit was een ballerina zombie. We hadden bij mij thuis een pizza party! Was hartstikke gezellig en lekker. Om half 8 gingen we trick or treat doen met Sedona en Alaxis. We deden natuurlijk trick or treat in de rijke buurt. Daar geven ze de meeste en lekkerste snoepjes :) Er waren super veel mensen verkleed en alle huizen waren omgetoverd tot creepy ghost houses!

Nog maar 7 maanden en dan ben ik alweer terug. Het is hier nog steeds geweldig helaas vliegt de tijd voorbij.

Heeel veel liefs

AnneSophie

  • 02 November 2012 - 06:54

    Mirjam:

    Goedemorge liefie, heerlijk om mijn werkdag te beginnen met dit verhaal van jou.
    Zo leuk hoe je alles opschrijft,we leven helemaal met je mee:)
    Ik kijk er naar uit om aan het eind van je Amerika avontuur je familie te ontmoeten.
    liefs en dikke kus
    mama

  • 02 November 2012 - 07:00

    Wilschreuder:

    Net de ogen open, en dan direct zo,n bruisende mail van jou verkleden geeft iets bevrijdends waardoor in Brabant het carnaval zal blijven bestaan en dan bij jullie hiep hiep hoera ZONDER drank .en trots op je eigen land geeft een goed gevoel

  • 02 November 2012 - 07:03

    Wil Schreuder:

    Ik ben het belangrijkste vergeten een hele dikke kus van een trotse opa en oma

  • 03 November 2012 - 12:22

    Marita:

    Wat een leuk verhaal weer! Ik kan me voorstellen dat de tijd vliegt. Goed om te lezen dat je er zo volop van geniet.
    Liefs uit Eemnes

  • 05 November 2012 - 13:03

    Nane:

    Wat heerlijk om jouw verhalen te lezen. Ik hoop dat je nog wel naar Nederland wil na al die hoogtepunten in Austin! Liefs en een dikke knuffel
    Nane

  • 05 November 2012 - 14:58

    Paagman,ome Joop:

    Fiets jij maar lekker door Austin. Van Halloween heb ik nooit iets begrepen; jij nu natuurlijk wel. Dank voor je trouwe berichten en geniet; haal alles uit deze periode. Veel kletsen is ook taalles.

  • 05 November 2012 - 15:55

    OmavH:

    Dat is niet mis,wat jij allemaal meemaakt.
    Wij genieten gewoon mee en zijn heel blij dat je zo fijn mee kan doen met die amerikanen !
    Filmpje is heel leuk !
    Ik kijk alweer uit naar je volgende verhaal.
    Dikke kus !!!

  • 06 November 2012 - 08:50

    Esther:

    Ha fietje,
    Wat maak je daar toch een hoop leuke dingen mee!
    Het is maar goed dat wij daar niet zijn want als ik al die lekkere dingen hoor die jij daar eet,
    zouden wij als olifanten naar huis gaan denk ik. haha
    dikke knuffel x

  • 07 November 2012 - 17:36

    Loes Dreschler:

    wat een leuke verhalen allemaal en wat geniet jij met volle teugen!
    Toch leuk om te horen dat je nog trots op nedeland bent.
    Als ik je verhalen lees ishet leven daar veel spannender dan dat hier in nederland.
    Voorlopig dus lekker doorgaan met genieten en wij doen dat van jouw verhalen.
    Liefs Loes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 15571

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: