Eerste droom in het Engels - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu Eerste droom in het Engels - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

Eerste droom in het Engels

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

08 September 2012 | Verenigde Staten, Austin

Wauw, wat maak ik hier veel mee in zo'n korte tijd. Het is te veel om te beschrijven. Ik heb in deze twee weken school al heel veel nieuwe mensen ontmoet. Ik kan het heel goed vinden met de andere exchange students maar ook met de Amerikanen :)

Vandaag ben ik naar een vriendin van fashion class geweest. Het was echt super, ze leert me hoe je kleren maakt met de naaimachine, echt super leuk! Als ik terug in Nederland ben ga ik gelijk een naaimachine kopen haha. Homecoming komt eraan, en daar heb je een jurk voor nodig. Sedona en ik besloten om de jurk zelf te maken, ik heb hem ontworpen en zij gaat hem voor me maken, ik help haar een beetje. Hij wordt echt super mooi!

Helaas kan ik geen cheerleaden doen omdat de outfit op maat gemaakt moet worden en het wordt gemaakt in een ander land dus dat duurt lang met verzenden. En als ik dan eindelijk mijn outfit heb is het football seizoen al afgelopen... Misschien ga ik 'power tumbling' doen, dat is alleen het onderdeel vloer van turnen.

Het is echt super hier! En voel me steeds meer op me gemak, het Engels gaat ook steeds vloeiender. Een paar dagen geleden had ik zelfs een droom in het Engels haha

Heeel veel kusjes uit Amerika!

  • 09 September 2012 - 07:27

    Oma Wil:

    Lieverd ,nu ik aan jou schrijf,lig jij nog te dromen waarschijnlijk in het engels .d ik vind het knap dat je een teleurstelling van het cheer leader direct kunt omzetten in enthousiasme voor iets anders .BEREGOED !! Een opa en oma kus

  • 09 September 2012 - 08:46

    Folkert:

    Leuk weer schat! XXXXX

  • 09 September 2012 - 09:22

    Oom Bert:

    Leuk verslag weer! vroeg me af of je je outfit nu niet zèlf zou kunnen maken samen met Sedona ;-)

  • 09 September 2012 - 16:17

    Inge:

    Hallo Anne-Sophie,

    Als je Power Tumbling gaat doen blijf dan wel op de juiste koers, dus gewoon rechtdoor en op tijd stoppen.

    Liefs Inge

  • 11 September 2012 - 14:57

    J.B.Paagman:

    Dank voor je berichten. Zijn benieuwd naar je engelse droom. Dreaming is always better than steaming.
    Ome Joop

  • 13 September 2012 - 00:31

    Brooke:

    Hi meis! Leuk dat je het zo naar je zin hebt! En mag ik alvast een bestelling voor zo'n jurk doen?:) xx

  • 13 September 2012 - 14:53

    Janine:

    Net voor het eerst alle verslagen zitten lezen. Het klinkt allemaal goed zeg. Heel veel plezier en geniet van je tijd daar. Groetjes van Fabiënne en Jesse.

  • 13 September 2012 - 21:07

    Omavh:

    sjongejonge wat een belevenissen en allemaal zo leuk .je komt toch wel terug naar ons kikkerland! heel veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 15589

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: