Eerste turnles - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu Eerste turnles - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

Eerste turnles

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

13 September 2012 | Verenigde Staten, Austin

Yeaah vandaag dan eindelijk een soort van turnen. Ik ging een proefles 'power tumbling' meedoen. Het was een gymzaal met een twee bruggen, drie balken, een vierkante vloer en een lange trampoline.

Toen ik binnen kwam was ik zo blij om dat allemaal weer te zien. We begonnen met wat opwarmen, spagaatjes etc. alles deed pijn haha. Daarna door naar de vloer, gelukkig kon ik nog een arabier flik flak maar het voelde wel gek. Uiteindelijk eindigde ik met een arabier flik flak sterksalto. Het zag er niet uit volgens mij maar de coach bleef maar zegger: You're amazing! Dus het zal wel ergens op geleken hebben haha.
Het was eigenlijk een les voor alleen tumbling en lange trampoline maar ik mocht gelukkig ook even op de brug.
Heerlijk om weer even geturnd te hebben, ben nu wel super moe en alles doet pijn. Ik ga dit één keer in we week doen, hopelijk gaat het met de week beter.

En heel erg goed nieuws, er is nog hoop om cheerleader te worden! Ik sprak een cheerleader vandaag en die zei dat ze misschien nog een kostuum voor me over heeft. Nog even afwachten dus, het zou helemaal geweldig zijn als het lukt.

  • 14 September 2012 - 06:34

    Hendri:

    Hoi,

    Turnen is net als fietsen, je verleert het nooit. Alleen de angst die je weer moet overwinnen bij bepaalde onderdelen en de kleine details en netheid wat tijd kost. Maar wat heerlijk dat je je weer hebt kunnen uitleven op de toestellen en als je nu ook nog cheerleader mag worden, is het verhaal helemaal compleet. Succes met alles!

  • 14 September 2012 - 08:15

    Mirjam:

    goedemorge liefie, het grappige is als ik je verhaal lees hoor ik je vrolijke stem erbij:)
    Volgens mij heb je het schrijftalent van opa en kun je na dit jaar het boek mijn jaar op highschool uitgeven.
    dikke kus, mam

  • 14 September 2012 - 09:05

    Omavh:

    wat een heerlijk positief verhaal.ik ben er helemaal blij van.
    veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 15580

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: