Homecoming - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu Homecoming - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

Homecoming

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

24 September 2012 | Verenigde Staten, Austin

Deze week was echt super en ging helaas te snel voorbij. Het was homecoming week, ik heb vaak gevraagd wat homecoming nou precies inhoud maar ik begrijp het nog steeds niet echt haha. Volgens mij dat de seniors van vorig jaar terug komen en een football game spelen.

Elke dag had een thema, zo had je op maandag dat de jongens als meisjes verkleed moesten en andersom. Dinsdag was superheld dag, woensdag was safari dag, donderdag was formal dag (iedereen ging in pak en jurkjes) en vrijdag was school spirit dag.

Op maandag werd in elke Engelse senior klas een king en queen genomineerd voor homecomng. In mijn Engels klas was ik genomineerd, super leuk!

Op woensdag kon de hele school stemmen op een king en queen.

Op donderdag werd door de intercom bekend gemaakt wie de finalisten voor de queen en king waren en ik was een finalist!! Ik zat bij de laatste 3 van de 250 seniors, echt geweldig haha.

Op vrijdag moest ik om 7.45 am op school zijn om te oefenen voor de halftime voor de football game van die avond. Ik moest samen met een genomineerde king lopen in een bepaalde route. Die avond kwam ik in mijn jurkje naar de football game en bij de halftime werd ik klaar gemaakt voor de bekend making van de queen en king. We waren allemaal nerveus haha. Helaas ben ik niet de queen geworden, maar dat is ook wel logisch omdat ik hier pas 4 weken ben haha. En het is al geweldig dat ik een finalist ben :) Ik had dit nooit durven dromen.

Zaterdag was de homecoming dance, samen met Emilie maakte ik me klaar voor de dance. Rond zes uur kwam Josh ons ophalen, de dance begon heel vroeg en eindigde al om elf uur. Dat is wel wat anders dan in Nederland haha. Ze danste er ook heel erg anders, er waren steeds kringen en in het midden van de kring ging je om ste beurt dansen en werd er een battle gehouden. Na de dance gingen we met een stuk of 20 meiden naar het huis van een vriendin. Ze had echt een mega huis. Met een zwembad en een hot tub, het was typisch Amerikaans. We hadden gezwommen, 'mean girls' gekeken en vooral veel gelachen. 'S avonds werden we opgehaald door de hostmom van Lina en ik bleef bij Lina logeren.

Het was echt een super leuke week! Op naar de volgende weken :)

  • 24 September 2012 - 07:45

    Oma Schreuder:

    Dansen en springen is je op het lijf geschreven,en bij de3laatsten geloof ik meteen.Sprt en spel is in Amerika heel belangrijk en het geeft verbondenheid op school .een digitale kus voor onze lieve SPRING IN,T,VELD!! opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 15584

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: