Drukke week maar super leuke week! - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu Drukke week maar super leuke week! - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

Drukke week maar super leuke week!

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

06 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Austin

Deze week is super druk! Elke dag zat ik op school van 9 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds. Het was de week van het koor, we hebben shows. Op maandag, dinsdag en woensdag hadden we de show geoefend en op donderdag was onze eerste show. Gister was een hele goede show en vandaag en morgen zijn de laatste shows. Door deze show heb ik veel nieuwe mensen ontmoet omdat je de hele dag samen optrekt. Heel erg leuk! We hebben al een sleep over gepland met vijf meiden!

Wat me deze week opviel is dat je hier alles vanuit de auto kan doen. Je kan geld pinnen, Starbucks bestellen, eten bestellen en zelfs kleren kopen vanuit de auto. Nu snap ik waarom ze hier allemaal zo dik zijn haha.

Wat ook een grappig weetje is dat we elke ochtend op school dit zinnetje moeten zeggen: 'I pledge Allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one nation under God, indivisible, with Liberty and Justice for all.

 Honor the Texas flag; I pledge allegiance to thee, Texas, one state under God, one and indivisible.' Je moet dan gaan staan met je hand op je borst en deze zin zeggen. De eerste keer snapte ik er helemaal niks van haha.

Ik ga me nu klaar maken voor mijn derde show!

Heel veel liefs vanuit Amerika!

  • 07 Oktober 2012 - 10:31

    Oma V.H.:

    Leulk hoor zoals je alle belevenissen verteld.
    En wat maak je ongelofelijk veel mee!!
    Ik verheug me al op je volgende verhaal.
    Omhelsd en dikke kus.

  • 08 Oktober 2012 - 09:56

    Babette :

    heej super leuk wat je allemaal beleeft.
    at is geen zinnetje maar dat is een hele zin !
    gelukkig hoeven wij zo iets nog niet te zeggen.
    haha heel veel pelzier .

  • 08 Oktober 2012 - 21:39

    Oma Wil:

    Iedere keer kijk ik met spanning naar de nieuwe belevenissen ,ik denk dat de tijd voor jou nog sneller gaat dan voor ons ,omdat je van het enehoogtepunt naar de volgende belevenis vliegt met alle energie die in je zit GEWELDIG vind ik dat ,en opa al helemaal kus van ons beiden oma

  • 09 Oktober 2012 - 10:48

    Esther:

    Ha fietje,
    Wat doe je daar toch veel. Echt super dat je het zo naar je zin hebt. ik denk dat je het straks in Nederland super saai zult vinden. Kijk altijd met veel plezier naar je foto's en verslagen.
    En als ik het even vergeet houdt babette me zeker op de hoogte.
    Liefs en dikke kus esther

  • 16 Oktober 2012 - 21:39

    Andrea:

    Hoi Anne Sophie
    Zo te lezen hoef jij je geen minuut te vervelen. Wat doe je daar leuke dingen zeg. En zoals Esther al zegt je zal hier in Nederland wel weer erg moeten wennen wat zoveel doen ze hier niet. Nou geniet ervan en ik lees met veel plezier je verhalen.
    gr Andrea

  • 16 Oktober 2012 - 21:39

    Andrea:

    Hoi Anne Sophie
    Zo te lezen hoef jij je geen minuut te vervelen. Wat doe je daar leuke dingen zeg. En zoals Esther al zegt je zal hier in Nederland wel weer erg moeten wennen wat zoveel doen ze hier niet. Nou geniet ervan en ik lees met veel plezier je verhalen.
    gr Andrea

  • 18 Oktober 2012 - 04:05

    Anne-Sophie Van Hasselt:

    Bedankt voor alle leuke reacties! Het is echt geweldig hier, de tijd vliegt voorbij. Heel veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 15582

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: