I love it here! - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu I love it here! - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

I love it here!

Door: Anne Sophie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

10 December 2012 | Verenigde Staten, Austin

Heyyyyy!

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, heb het de afgelopen weken weer mega druk gehad.

Vorige week was het 5 december! En natuurlijk kan ik Sinterklaas niet missen. Paps en mams hadden cadeautjes op gestuurd met gedichtjes voor iedereen. M'n gastfamilie stond helemaal versteld van de gedichtjes, ze vonden het heel leuk. En 's avonds stopte ik natuurlijk wat lekkers in hun schoenen. Het voelde weer eventjes of ik terug in Nederland was :)

Twee weken geleden vroeg een meisje of ik catwalk wil lopen in een dans show. Dat leek mij natuurlijk super leuk en zei meteen ja! Alleen had ik er niet echt over na gedacht dat ik veel moest oefenen. Afgelopen week moest ik dus elke dag tot 8/9 uur op school oefenen. Het waren lange dagen maar echt heeeel erg gezellig! Heb 'alweer' super veel nieuwe mensen ontmoet, heel leuk. Je maakt hier heel snel vrienden, iedereen is zo aardig.

Vrijdag, zaterdag en zondag waren de shows. Helaas werd ik op vrijdag ziek, maar 'I'm not a chicken', ik ging gewoon naar de shows.

Zaterdag ochtend gingen we de kerstboom halen. We reden een half uurtje naar een bos. Eenmaal daar aangekomen werden we met een tractor naar de kerstbomen gebracht. We konden zelf onze kerstboom omhakken, voelde me echt zo'n bosmens haha. In de avond ging ik na de show met een vriendin naar 'Amy's Icecream', dat is echt goddelijk. Ze maken zelf het ijs en je kan er van alles door heen mixen. We kregen het zelfs gratis! Ik moest uitbeelden wat ik wilde en de man die mijn ijs maakte raadde het en zo kreeg ik het gratis :)

Op zondag bracht een vriend bosbessen omdat ik ziek was, dat was echt super lief! Na de show ging ik gezellig met wat vrienden lunchen, we wilden ook nog even langs Target (soort Makro) gaan maar omdat ik me nog steeds niet toppie voelde ging ik lekker naar huis. Toen ik thuis kwam was het tijd om het huis om te toveren in een gezellige kerstsfeer! Het ziet er nu super leuk uit. Ik heb mijn eigen kerstsok met naam erop. In de kerstvakantie komt er een vriendin logeren (is ook een exchange student) omdat haar gastfamilie op een cruise is dat al is uitverkocht. Ik zag haar kerstsok er ook tussen hangen, super lief! Mijn gastfamilie is gewoon lief en geweldig. Ik voel me helemaal thuis bij ze.

Sinds vandaag is het ineens koud, echt typisch Texas weer. Meestal is het heerlijk warm maar af en toe komt er een koufront langs. In 5 minuten kan het veranderen van 25 graden naar 10 graden. Iedereen is super blij met koud weer, ik niet zo haha maar meestal is het maar voor één weekje. Dat hou ik wel vol :)

Heeeeeel veel knuffels uit het geweldige Amerika!

  • 11 December 2012 - 08:22

    Wil Schreuder:

    Je enthousiasme spettert van m,n iPad,maar als oma denk ik Oei oei Wat een tempo ! Ga ook een dagje echt alleen maar luieren Maar bij jong zij hoort zoals jij het doet Dus blijf vooral genieten we gunnen het je van harte kus opa en oma

  • 11 December 2012 - 19:18

    Mirjam:

    Natuurlijk missen we je, maar echt zo goed dat je overal op af stapt en zoveel vrienden maakt:)
    Straks genieten van de kerstvakantie met het gezin waar je je thuisvoelt en die er voor je zijn.
    Dit neem je voor je leven mee!
    dikke kus
    mama

  • 11 December 2012 - 22:22

    Vivi Schreuder:

    Hallo Anne sophie, vandaag heb ik je reisverslag gelezen. Super zoals je dat allemaal opschrijft.
    Leuk dat je een show hebt gelopen. Wat fyn dat je zulke fyne gastours hebt en jij je daar helemaal thuis voelt. Nog een hele fyne tyd hele fyne kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar.
    tante Vivo

  • 12 December 2012 - 11:18

    Oma V H.:

    Eigenlijk hoef ik niets meer toe te voegen aan alle enthousiaste reacties.
    Ik ga je een heel gewone ouderwetse kerstkaart sturen.
    Omhelsd en dikke kus.

  • 24 December 2012 - 17:23

    Anne:

    Hey kanjer! Wat een geweldige tijd maak jij toch mee! Maar als mens ben jij zelf ook zo geweldig en dat zullen de mensen om je heen ongetwjfeld enorm waarderen! Jouw Christmas stocking ziet er prachtig uit, het is onzettend leuk dat jouw Amerikaanse familie dit voor je doet. Have a great holiday!! We'll meet soon!!!!Love, Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 15585

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: