Merry Christmas! - Reisverslag uit Abercrombie, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu Merry Christmas! - Reisverslag uit Abercrombie, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

26 December 2012 | Verenigde Staten, Abercrombie

Merry Christmas!

Wel gek om kerst te vieren zonder mijn echte familie, maar gelukkig heb ik een geweldige vervangende familie.

Vorige week was de laatste school week. We hadden een toets week, de toetsen waren over alles wat we het afgelopen semester geleerd hebben. Dat is dus aardig veel, maar gelukkig is alles goed gegaan en heb ik alle vakken afgesloten met A's en B's. Lekker gevoel om de kerstvakantie mee te beginnen.

Donderdag was onze laatste schooldag, ik deelde kerstkaartjes uit aan al mijn lieve vrienden en vriendinnen. Ze vonden het super leuk en waren het niet gewend om een kerstkaartje te krijgen. Uit school ging ik met de schoolbus samen met Lina naar haar huis. Ze had haar afscheid/ sweet 16 party. Ik ging haar helpen met alles klaar zetten. Het was super gezellig, echt typisch Amerikaans. Er was een DJ, chocolade fontein, heeeel veel snoep en super gezellige vrienden. Het was een hele leuke avond.

Vrijdag lekker niksen en uitrusten van alle drukte. Voelt heel gek om niets te doen omdat ik eigenlijk altijd druk ben, het was erg moeilijk om stil te zitten haha.

Zaterdag kwam Lina naar mij en ze blijft logeren tot morgen. Haar gastouders zijn op een cruise in de Bahama's en Lina kon helaas niet mee omdat ze morgen weer terug naar Duitsland vertrekt. Het was super gezellig met Lina, we hebben afgesproken dat we elkaar vaak gaan opzoeken als ik weer terug in Nederland ben.

Maandag was het kerst avond. Opa, oma en Ann (tante) kwamen gezellig op visite en gaven ons heel veel cadeautjes. Ik ben heeeel erg verwend, echt super lief. 'S avonds gingen we naar de buren en aten daar een lekker diner. Toen we thuis kwamen trokken we onze nieuwe pyjama's aan. Ik had een footed pyjama gehad, dat is een soort teletubbie pak. Het was beter als ik die wat later op de avond had aangetrokken want om half 10 kwam er ineens een vriend langs om mij een kerst cadeautje te brengen. Dat was echt heeeeel gênant, hopelijk heb ik hem afgeschrikt...

Dinsdag ochtend maakte Erin ons al vroeg wakker want het was namelijk Kerst! We kregen weer heel veel cadeautjes van 'Santa'. En een heel mooi paar hardloopschoenen van papa en mama :) We aten een lekker ontbijt en vertrokken om half tien naar Froth Worth om daar kerst te vieren met de familie van David. Toen we ongeveer twee uur van het zonnige Austin vandaan waren begon het ineens te sneeuwen. Dat hadden we totaal niet verwacht, gek Texas weer. Toen we daar aan kwamen natuurlijk een sneeuwgevecht gehouden en veel foto's genomen.
Het was een heel mooi huis met een omgekeerde kerstboom, is een keer wat anders haha. De reden was dat er zo meer pakjes onder de boom konden. Rond een uurtje of 9 gingen we richting het hotel. Ik probeerde op te blijven tot 12 uur om een happy birthday song af te spelen voor Lina omdat het haar verjaardag is. Helaas viel ik in slaap op 5 voor 12…

Vanochtend werden we om 9 uur wakker. Het is Lina's verjaardag! Om 11 uur vertrokken we met de auto terug naar Austin. Onderweg stopte we bij een tankstation en daar zagen we dat twee mensen aan het inbreken waren in een auto. David belde de politie en hij kwam er gelijk aan. We weten niet of ze echt aan het inbreken waren of dat ze de sleutel in de auto gelaten hadden. Rond 3 uur waren we in Austin beland, we hebben lekker genikst en gingen 's avonds uiteten voor Lina's verjaardag. Lekker Tex-Mex gegeten. Dat is Mexicaans eten uit Texas, dat zie je hier echt overal. Het is goddelijk haha. Net lekker een filmpje gekeken en nu heerlijk slapen in mijn footed PJ's :) Morgen vroeg op om Lina weg te brengen naar het vliegveld, helaas…

Lots of love from Austin!

• 27 December 2012 - 07:26

Monique:

Heeij, dit is echt weer lekker wakker worden. Wel hee sexy hoor, je nieuwe pyama. We verwachten daar wel een leuke foto van hoor!. Jammer dat je vriendin lina weer naar huis gaat, maarja ze woont in duitsland. Dus haar kan je altijd nog opzoeken. Geniet verder maar weer an alles .Dikke kus, Monique

• 27 December 2012 - 07:54

Wil Schreuder:

Blakend van gezondheid ,bruisend van energie genietend van een goed rapport DAN verdien je het om voluit vakantie te vieren.vertoon je alleen nergens met dat Teletubbie pak ,dan pakken ze je meteen op Maar dan NOG blijven wij van je houden schat kus opa en oma

• 27 December 2012 - 10:13

Oma VH.:

weer genoten van je enthousiaste verhaal over al je leuke belevenissen.
    het wordt misschien wel moeilijk wennen als je weer terug bent in ons kikkerlandje.
    ik ben benieuwd hoe oud-en-nieuw daar gevierd wordt.
    intussen natuurlijk heel veel liefs en omhelsd door oma.

• 28 December 2012 - 09:36

Anne:

Fantastisch om te horen (en te zien op foto's) dat het zo goed met je gaat. Life is wonderful!
    Jeetje, wat ben jij goed op school met al die A's en B's, geweldig meisje!
    Jammer dat Lina nu dus naar Duitsland terug is, je zult haar zeker missen.
    Kerst in de States is echt heel anders dan bij ons. Het is leuk dat je dat daar ook meemaakt; familie is dan heel belangrijk.
    Geniet van je vakantie en maak tijd om lekker te lummelen! Liefs, Anne

• 28 December 2012 - 09:36

Anne:

Jeetje, wat ben jij goed op school met al die A's en B's, geweldig meisje!
    Jammer dat Lina nu dus naar Duitsland terug is, je zult haar zeker missen.
    Geniet van je vakantie en maak tijd om lekker te lummelen! Liefs, Anne

• 28 December 2012 - 12:51

Marita:

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Het leven lijkt één groot feest daar, zoals je het beschrijft! Geniet er maar van! Liefs, Marita