Nog maar vier maanden! - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu Nog maar vier maanden! - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

Nog maar vier maanden!

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

16 Januari 2013 | Verenigde Staten, Austin

Lieve allemaal!

Het gaat nog steeds super hier, af en toe wel wat heimwee maar dat hoort er bij. Ik ben voor het eerst blij om weer terug op school te zijn na de vakantie. Op school maak ik veel mee waardoor ik niet zoveel aan thuis denk. Maar ik had een super vakantie gehad en het was heerlijk om even bij te komen van alle drukte. Oud en Nieuw werd hier heel anders gevierd, alsof het de normaalste dag van het jaar was. Natuurlijk miste ik de oliebollen en het vuurwerk. Rond een uurtje of 8 ging ik naar een party met vrienden, dat was heel leuk. Wat super chill is, is dat de party's hier al vroeg beginnen en niet om 6 uur 's ochtends eindigen. Voor 12 uur was ik weer thuis om champagne te drinken met mijn gastfamilie. We keken de 'ball drop' op times quare via de tv.

Vorige week was het weer even inkomen op school. Afgelopen zaterdag was ik naar 'Les miserable' geweest met een vriendin en we hadden natuurlijk nog even gewinkeld in de mall dat naast de bioscoop ligt.

Vandaag had ik try outs voor tennis, het lijkt mij namelijk erg leuk om hier aan een sport deel te nemen. Het ging echt super goed, hij zei dat ik een natuurtalent was. Dat houd ik nou nooit van mezelf gedacht haha. Ik zit in het team en morgen beginnen de trainingen al gelijk. Het is elke dag na school tot een uurtje of zes. Ik heb er echt heel veel zin in, eindelijk weer lekker sporten. Hopelijk kan ik het combineren met de fashionshow die al over 4 weken is. Mijn jurk begint al aardig op te schieten, maandag ga ik hem waarschijnlijk af maken met hulp van Sedona.

Niet volgende week maar de week erop beginnen de repetities voor de fashionshow. Het is elke dag tot een uurtje of 7. Ik heb er heeeeeel erg veel zin in! Het is met allemaal super leuke meiden en catwalk lopen is natuurlijk hartstikke leuk. Ik hoorde dat we een bootcamp krijgen, zodat we een beetje in shape komen voor de show. Ben benieuwd haha. Er is trouwens een tweede fashionshow waar ik afgelopen dinsdag auditie voor model gedaan heb en ik zit in de show :) Deze show is in april.

Sinds kort doe ik aan boxen. Elke zaterdag ochtend sleep ik mezelf om 7 uur uit bed om naar de boxing gym te gaan met Renee. Om 8.15 beginnen we met een buikspieren work out en dan door naar het boxen. Het is super zwaar maar heel erg leuk. Ik box niet tegen mensen want dan kom ik waarschijnlijk niet levend terug, ik hou het bij een box bal.

Morgen lekker een late start, dat betekend dat ik pas om kwart over tien op school moet zijn. Heerlijk!

De tijd vliegt voorbij, nog maar 4 maanden en dan ben ik alweer aan het einde van mijn avontuur. Ik ga het heeeeel erg missen en moet er nog niet aan denken om Amerika achter te laten.

Veel liefs uit Amerika xxxxxx

  • 17 Januari 2013 - 06:36

    Folkert:

    Hé liefje. Wat schrijf je het weer leuk op! Fijn dat je met tennis mee mag doen. Als je terug bent gaan we een balletje slaan. En nóg een fashion show; je wordt nog een pro op de catwalk! XXX Papa

  • 17 Januari 2013 - 07:59

    Hendri Oost:

    Hoi,
    Gelukkig woon je in Vianen dichtbij de tennisbaan.... Wie weet willen ze daar wel een talentje hebben? Of kriebelt het turnen ook nog een beetje.
    Wat je zegt, nog maar 4 maanden. Geniet van die tijd en wat kom je dan met veel verhalen en ervaringen terug.

  • 17 Januari 2013 - 10:16

    Oma V.H.:

    Dag liefie, het blijft super leuk om je verhalen te lezen en zo te kunnen meebeleven wat je allemaal meemaakt.
    Weet je dat Maartje ook gebokst heeft?
    Blijf genieten.Veel liefs en omhelsd door oma.

  • 17 Januari 2013 - 10:25

    Nane Lemij:

    Hoi Fietje, wat blijft het leuk om jou verhalen te lezen. Ik hoop dat Nederland dadelijk niet te saai wordt. Nog heel veel plezier de laatste 4 maanden en een dikke kus. Liefs Nane

  • 17 Januari 2013 - 12:19

    Mirjam:

    Hey liefie, papa was er al vroeg bij vanmorgen:)
    Je bent zo te lezen weer helemaal op dreef en krijgt het weer behoorlijk druk maar wat je zegt ook heel erg leuk.
    En dan ga je in maart ook nog skiën,en Anne die nog langs gaat komen.
    Nog 4 maanden en onze mooie reis gaat beginnen, daar kijk ik ook heel erg naar uit,ook om jouw familie te ontmoeten.

    dikke kus
    mama

  • 17 Januari 2013 - 12:46

    Anne:

    Hoi kanjer! Wat leuk om te lezen dat je het fijn vindt om weer naar school te gaan; je hebt je ritme dan weer te pakken. Ja, oud en nieuw wordt in de States heel anders gevierd dan in ons kikkerlandje. Volgens mij ben je een echte pro in de fashionworld aan het worden! Hartstikke leuk voor je. Moet je op heeeeeele hoge hakken lopen op de catwalk? Dat boksen, samen met Renee, klinkt heel gaaf; je schijnt er een hele goede conditie door te krijgen. Dan ben je lekker in shape voor de fashionshows! Over 2 weken zitten wij in Fl. en halverwege febr. doorvliegen naar........Austin. Ik verheug me erop om je weer eens te zien en te huggen! Nog 4 maanden en dan zit het er weer op; times fly! Liefs, Anne.

  • 17 Januari 2013 - 19:15

    Wil Schreuder:

    Lieve,lieve schat,het blijkt dat het gewone leven ( nou ja) maar het ritme van elke dag vaak het beste is .Zoals jij nu weer naar school gaat en weer met alle vriendinnen samen dingen onderneemt geeft een invulling aan je dagen en afleiding .Nou daar heb je nu dus absoluut geen gebrek aan . Al je kwaliteiten komen aan bod en dat zijn er nogal wat .Meer dan een digitale kus kunnen we niet overbrengen ,later meer opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 15583

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: