Waarom is het hier zo geweldig? - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu Waarom is het hier zo geweldig? - Reisverslag uit Austin, Verenigde Staten van Anne-Sophie Hasselt - WaarBenJij.nu

Waarom is het hier zo geweldig?

Blijf op de hoogte en volg Anne-Sophie

11 Februari 2013 | Verenigde Staten, Austin

Heeeee lieve allemaal!

Eindelijk tijd om weer te schijven, wat heb ik het druk gehad.

Afgelopen twee weken elke dag na school tennis practice en daarna repetities tot 9/10 uur voor de fashionshow. Deze twee weken waren echt helemaal geweldig. Ik heb super veel nieuwe mensen ontmoet en we hebben echt heel veel plezier gehad!

Vrijdag na de repetitie bleef ik bij Yazmin logeren en zaterdag in de vroege morgen (kwart voor 9) stonden we alweer in de school te repeteren. Gisteren was dé dag! Rond half 12 ging ik met 9 andere modellen naar een salon om onze haar en make-up te laten doen. Het was echt super leuk! Rond 3 uur waren we weer op school beland en hielpen de directors met alles klaar zetten.

Om 5 uur begonnen we met het jureer gedeelte. Iedere designer liep mijn zijn/haar collectie op de catwalk en showde het aan de jury. Rond 7 uur kwamen de eerste mensen die VIP waren. Je kon kiezen of je VIP wilde of een gewoon kaartje. Bij een VIP kaartje zat je op het podium, je kreeg een goodiebag met super leuke spulletjes en je had een party voor de show.

Eigenlijk zou de show om half 8 beginnen maar uiteindelijk startte het om 8 uur. Er stond een mega lange rij voor de kaartverkoop. Veel mensen hadden de kaartjes niet online besteld en kochten het dus aan de deur. Uiteindelijk zaten er 650 mensen in de zaal!!

We kregen een peptalk en de show kon beginnen! Wat waren we nerveus…. Maar eenmaal op de catwalk vielen alle zenuwen van me af en kreeg ik er helemaal zin in :) Het was echt GEWELDIG.

Na de show hadden we een afterparty! Echt een typisch Amerikaans huisfeest. Rond een uurtje of 2 lag ik lekker in m'n bedje na een lange maar geweldige dag, ik bleef slapen bij een vriendin. De volgende ochtend ging ik samen met haar naar de kerk en na dat weer terug naar school om alles op te ruimen. Gelukkig hoefde we niet veel te doen dus kon ik na 10 minuten weer naar huis.

Na twee weken eindelijk thuis! Lekker een bij kom dagje. Gezellig geskyped met paps, mams, Thijs en Milly.

Dit waren echt twee geweldige weken, ik ga al de repetities missen! Nog maar een kleine vier maanden en ik ga het de beste vier maanden maken! Als ik er aan denk of praat dat ik Amerika moet achter laten begin ik te huilen, geen grap. Ik ga het echt heel erg missen! Ik ga sparen zodat ik in de zomer 2014 terug kan komen :)

Ik mis jullie allemaal natuurlijk ook heel erg, maak je geen zorgen ik kom terug ;)

Dikke kussssss

  • 11 Februari 2013 - 01:42

    Joanne:

    Wow! Klinkt super goed ben ik echt zo blij voor je. Begrijp helemaal je gevoel dat je niet weg wil..

  • 11 Februari 2013 - 02:37

    Anne:

    Hoi lieve Anne-Sophie,
    Wat heb jij een fantastische tijd achter de rug! Heerlijk om jouw ervaringen te lezen. Ik vind jouw jurk erg leuk, vooral met dat tule erover. Het geeft iets luchtigs, zomers en charmant! Je bent een prachtig model op de catwalk. de andere creaties zijn ook erg leuk!
    Nu maar even bijkomen!!!!
    Goed oefenen met tennis, dan kun jij je papa verslaan!
    Doe je nog aan boxingpractice meer Renée?

    Heel veel liefs vanuit een warm Florida, ook groetjes van Jaap.
    Gauw tot ziens, hugs Anne






    Goed oefenen met tennis, dan kun jij je papa verslaan!
    Doe je nog aan boxingpractice met Renée? Lijkt me leuk en gezellig.

    Heel veel liefs vanuit een warm Florida en gauw tot ziens, hugs Anne.

  • 11 Februari 2013 - 08:03

    Wil Schreuder:

    Jij valt van de ene wondere wereld in de andere,Het is EEN grote ontdekkingsreis Geen wonder dat de tijd vliegt Je haalt uit alles het hoogst haalbare en achteraf voel je dan wel wat het beste bij je past Dat landt nog wel een keer .Je voelt je nu denk ik Alice in Wonderland net als bij haar zijn dit prachtige belevenissen voor je hele leven Nog een prachtige tijd en van onsen kus verpakt in een Hollandse sneeuwbal opa en oma

  • 11 Februari 2013 - 13:15

    Inge:

    Ha, die lieve Anne-Sophie. het blijft leuk om je verhalen en belevingen te lezen. Als je al een beetje heimwee krijgt omdat je naar huis gaat over 4 maanden, dan heb je toch een hele lieve Amerikaanse familie erbij gekregen.

    Liefs Inge

  • 12 Februari 2013 - 08:40

    Monique:

    Heeij AS,

    Super verhaal weer, echt gaaf dat ze daar fashion shows organiseren. De foto's zijn echt superr gaaf, ook dit zal weer een tijd zijn geweest om niet te vergeten. Echt leuk dat je zoveel leuke vriendinnen hebt. In elk verhaal horen we wel dat je ergens anders logeerd, zo blijkt ook maar weer dat je van het leventje in Amerika geniet. Ga lekker verder genieten. Dan verheugen wij ons, op je volgende avontuurlijke verhaal.

    Dikke Kus,
    Monique

  • 18 Februari 2013 - 10:49

    Oma VH:

    nog een heel laat nagekomen bericht om je te laten weten dat ik wat problemen met mijn computer ,maar uiteindelijk is het me toch gelukt om je enthousiaste verhaal te lezen !!
    wat een belevenissen weer , ik geniet met je mee !!
    dikke kus van oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Austin

Anne-Sophie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 15587

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Een jaar high school in Austin

Landen bezocht: